De sociale medier er et nøgleredskab i forhold til digital tilstedeværelse. Som virksomhed er du nødt til at være til stede, hvor dine kunder befinder sig. Det hele handler om, at din tilstedeværelse på medierne skal give mening i forhold til din målgruppe. Med andre ord skal du være til stede på de rigtige medier, på den rigtige måde og med det rigtige indhold.

Hvis du for alvor skal have succes på de sociale medier, kræver det indledningsvis, at vi analyserer din virksomhed og din målgruppe. På baggrund deraf kan vi kreere en knivskarp strategi med en præcis handleplan, der sætter din virksomheds kerne i centrum.

Men, selv med en grundig analyse og en solid strategi vil der altid skulle justeres og optimeres, da der er mange variabler og uforudsigelige parametre, når vi arbejder med mennesker og relationer. At være til stede på de sociale medier er en kontinuerlig proces.

En af styrkerne ved de sociale medier er, at vi får en hel masse data om de tiltag, vi foretager os. Det data vi får, bruger vi til kontinuerligt at optimere på vores tiltag, så vi til sidst rammer fuldstændig plet i forhold til din målgruppe. Sagt på en anden måde bruger vi dataene til at styrke vores formidling over for dine potentielle kunder, så de er mest muligt tilbøjelige til at udføre den ønskede handling.

Vores kerneservices inden for området af markedsføring på de sociale medier er:

  • Facebook (strategi, content, annoncering, retargeting)
  • Instagram (strategi, content, annoncering)
  • LinkedIn (strategi, annoncering)

Vi kan hjælpe dig med at komme igennem nåleøjet hos dine potentielle kunder. Der er meget støj og fyld på de sociale medier – så det kræver en nøje udtænkt strategi og en serie af målrettede tiltag for at sikre, at netop din virksomhed bliver set og hørt.

Vær til stede hvor dine potentielle kunder er